wtorek, 21 lutego 2012

Sława i niesława. Uczucia i brak.

Tak właśnie weszłam sobie na oficjalny blog Macieja Musiała. I do głowy mi przyszło, że niektórzy ludzie to mogą pisać pierdoły ze swojego życia, a i tak znajdą się tacy, którzy regularnie będą to czytać. Kurczę, ja to jednak muszę chyba pisać jakieś mądre rzeczy. Nie wiem, notatki z biologii? Zadania z chemii?
Tak a propos pozdrawiam nauczycieli z liceum, którzy myślą, że da się w jeden dzień ogarnąć "maturę" z chemii nieorganicznej i podstawową z matmy.

Mieliście kiedyś tak, że byliście tak super przywiązani do kogoś? Że nie ogarnialiście np. dnia bez niej?
No ja tak właśnie mam. Moja siostra wyjechała na kilka dni. A ja czuję się smutna, bo jest pusto. Nie ma kto narzekać i jęczeć. Aż dziwnie. Serio.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz