czwartek, 23 lutego 2012

I'm so exhausted.

Tak więc witam ponownie.
Dzisiaj na tapecie: Karate tradycyjne Shotokan.

Jako, że w sobotę miałam egzamin na 8 kyu, dzisiaj się dowiedziałam, że wynik jest pozytywny, od dziś jestem dumną posiadaczką żółtego pasa.
Shotokan charakteryzuje się niskimi stabilnymi pozycjami, szybkimi atakami i precyzyjnymi blokami. I właśnie o pozycji dzisiaj napiszę słów kilka.
Zenkutsu-dachi, czyli moja ulubiona pozycja. Inaczej nazywana wykroczną. Stopy na szerokości barków, ale jedna z przodu, noga ugięta, na niej opiera się ok. 60% masy ciała. Tylna noga prawie wyprostowana, stopa pod kątem ok. 45*. Odległość między stopami równa około podwójnej szerokości barków.
Dzisiaj wykonując na treningu kihon na pomarańczowy pas postanowiłam obniżyć dość znacznie pozycję, aby wykonywać techniki szybciej, lepiej i bardziej stabilnie. Pozdrawiam jutrzejsze zakwasy na udach.
A propos jeszcze wysiłku. Postanowiłam serio zacząć dbać o sylwetkę, a że jest Wielki Post, łatwiej będzie dotrzymać postanowień. Tak więc:

  • zero śmieciowego jedzenia,
  • zero słodyczy, ciast, ciastek, czekolady,
  • codzienne brzuszki,
  • nauka tańca:


I oprócz tego:
  • zero kwejka,
  • zero nyana,
  • zero szpileczek
  • i ograniczone korzystanie z facebooka
  • i nauka biologii i chemii.
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz